Laboratory Manual on Biological Chemistry. Руководство
The laboratory manual has been written according to the approved curriculum in biological chemistry for students specializing in Medicine. It contains questions for preparing to laboratory and seminar lessons, and description of laboratory tests as well as tests for control knowledge which can be used by students for profound learning of biochemistry.
Печатное издание имеет сертификаты качества и безопасности и соответствует нормам санитарной гигиены. Прилагается гарантийное обязательство. Действует дисконтная накопительная система, а также корпоративная скидка 10% на заказ от 20 шт. На странице офомления заказа будет показана более развернутая информация о стоимости доставки в ваш регион и о вашей личной скидке.
Позвольте Вам предложить
-
The Merck Manual Руководство по медицине. Диагностика и лечение
Издание The Merck Manual издается с 1889 года и, претерпев многочисленные переиздания, в настоящий момент является одним из старейших и наиболее…
-
Medical and biological physics. Textbook
The textbook is written in accordance with the curriculum and reflects biomedical direction of the course. Along with problems of physics…
-
Fundamentals of bioorganic chemistry. Textbook
The textbook is based on modern organic chemistry and considers the structure and chemical transformations of organic compounds, especially those that…
-
Analytical Chemistry. Analytics 2. Quantitative analysis. Physical-chemical (instrumental) analysis
The textbook is prepared in accordance with the 3rd generation federal state educational standard. The book discusses the foundations of gravimetric,…
-
Analytical Chemistry. Analytics 1. General Theoretical Foundations. Qualitative Analysis. Textbook
The textbook is prepared in accordance with the 3rd generation of federal state educational standard. The book outlines the general theoretical…
-
Digital Design Manual
Эта книга является руководством для архитекторов по цифровому проектированию, которое представляет различные инструменты, проверенные многолетним опытом, и практические рекомендации. В современной…
-
General Surgery. The Manual
Руководство к практическим занятиям по общей хирургии на английском языке. This manual covers the main parts of general surgery such as asepsis…
-
Materials and Finishings. Construction and Design Manual
Растущее разнообразие ассортимента материалов для создания интерьеров делает процесс их отбора все более трудоемким. Это практическое пособие содержит профессиональный обзор многочисленных…
-
Prefabricated Housing. Construction and Design Manual
Индустриальное домостроение часто ассоциируется с унылыми городскими пейзажами и серыми «коробками», но сегодня оно демонстрирует богатство эстетических и конструктивных возможностей. Панельное…